Forside Noveller Log ind Opret bruger Søg Om siden Links

» the_crow
Tags: Unge, Bareback, Oralsex, Analsex, Onani og Natursex
Sebastian

Jeg vågnede op i teltet, og kunne jeg først ikke huske hvor jeg var. Jeg følte mig døsig og ør i hovedet, men samtidig viste jeg at jeg ikke ville kunnet sove mere. Kæmpende med hver bevægelse, rejste jeg mig op at sidde mens jeg støttede mig til mine håndflader, inden jeg fandt mine briller og satte dem på næsen. Jeg mig omkring, Det var ikke lyst endnu, men heller ikke mørkt. Jeg huskede med det samme at jeg var i teltet, på vores ø. Jeg så ned af min nøddebrune mave og videre ned på de grå björn-borg underbukser med den brede sorte elastik der løb rundt om livet på mig. Min tissemand rejste et telt i underbukserne. Jeg førte mine fingre hen over det stramme stof, og mærkede hvor stor og hård min ellers lille pik var blevet. Jeg løftede numsen og hev hurtigt underbukserne af så jeg sad nøgen på min sovepose, og begyndte at kærtegne min tissemand der så ud til at være meget større end den plejede at være, men stadig helt glat og i en nougat brun farve, kun en lille smule lysere end huden over underbuksekanten. Jeg så hurtigt ned ved siden af mig for at se om Mathias var vågen, men han var der ikke. Jeg ledte hurtigt efter min telefon, for at se hvad tid det var. Jeg fandt den efter et par sekunders søgen og tændte for den. Den viste at klokken var 6:04, hvilket undrede mig, de andre ville ikke være vågne endnu, og da slet ikke Mathias. Jeg undrede mig kort over hvor han kunne være, mens jeg masserede min stadig stive tissemand med min ene hånd. Jeg fik pludselig en tanke, jeg ville gå ud i skoven og prøve at onanere for mig selv, det var noget nyt.

Jeg lynede telt duen ned og kiggede ud, der var ingen. Så jeg tumlede mere end jeg gik ud af teltet, og lukkede det bag mig. Jeg listede ud af lejeren og hen imod bambusskoven, ligesom den første dag hvor jeg havde set Mathias onanere ved stenen… Stenen! Jeg havde fået den perfekte ide, intet sted kunne være bedre at onanere end det sted hvor jeg havde onanere og endda kneppet Mathias i numsen. Det gav et ryk i min allerede stive, lille pik ved tanken om Mathias store krop der vred sig under mig, mens han stønnede. Og hans enorme pik og nosser gned mod min mave. Jeg stansede op og onanerede hurtigt og kraftigt, med bøjede knæ, foroverbøjet ryk og fast sammenknebene øjne. Jeg kunne være kommet lige der, inden jeg overhovedet var nået ind i skoven da jeg hørte raslen og lyden af telt dug der var ved at blive lynet op. Jeg blev grebet af panik, jeg var ikke bange for at blive grebet nøgen, men mere at blive grebet i at spille pik mit i lejeren. Af ren refleks sprang jeg de sidste meter ind i den tætte bambusskov. Jeg knælede ned på det ene knæ, og holdt øje med hvem der kom ud.

Ud fra teltåbningen steg en skikkelse iført shorts og T-shirt. Jeg genkendte Dennis på hans lyse hår, han steg hurtigt ud af teltet og så sig lidt om, da han konstaterede at ingen andre var vågne, begyndte han at gå hen af stranden, med fødderne i vandkanten. Jeg fugte efter ham, i en let krumbøjet stilling. Jeg forstillede mig som jeg havde gjort den første dag jeg var ude, at jeg var en stenalder jæger på jagt efter mit bytte. Jeg fandt en bambuspind, og legede at den var mit spyd. Min pik var stadig uforklarligt stiv, selvom jeg ikke længere havde sex i tankerne. Jeg skyggede Dennis mens kan gik et kort stykke hen af stranden. Han gik på et tidspunkt hen til et træ der stod på standen lige uden for bambus skoven, jeg kunne med lethed snige mig helt tæt på ham, mens jeg opdagede at han var begyndt at snøre sine badeshorts op, og lod dem falde ned om anklerne. Hans blottede tissemand var lige så stor som min, eller måske lidt større end min når den var slap. Den var fuldkommen hårløs ligesom min og hans nosser var en lille rund pose der sad tæt under selve pikken. Han tog fat om den, trak forhuden tilbage, og sukkede dybt da han begyndte at tisse op af træet. Jeg betragtede ham indtil han gjorde sig færdig, og ønskede at jeg havde haft et kamera.

Da han var færdig bukkede sig ned og tog fat i sine shorts, for at tage dem på, men i samme øjeblik valgte jeg at træde ud af mit skjul. "Hej!" sagde jeg højt, og Dennis der blev forskrækket, vente sig om mod mig, men fik overbalance og faldt på røven ned i sandet. "Sebastian hva' fanden laver du!" sagde han da han så mig, "og hvorfor helvede er du nøgen?". "Øhh" sagde jeg og så ned af mig selv, jeg havde fuldstendigt glemt det faktum at jeg var nøgen og at Dennis ikke havde set nogen af os mens vi gik nøgne rundt. Jeg viste ikke hvad jeg skulle sige, så jeg rakte bare hånden ud mod ham for at hjælpe ham på benene. I det mindste havde jeg ikke længere stiv pik, det ville ha været lagt mere akavet. Jeg følte mig pludselig pinligt berørt, og lige så blufærdig som jeg plejede når jeg var derhjemme, siden Dennis ikke var indforstået. Så kom jeg i tanke om at Dennis jo også selv var nøgen fra livet og nedefter, og han hans lille hårløse tissemand var synlig under kanten af hans T-shirt, og da han tog min hånd for at blive hevet op var min blufærdighed forsvundet igen. Jeg hev ham op at stå, og kom han til at strejfe min tissemand med hans, hvilket fik tiden til at gå i stå et par sekunder.

Dennis så afventende på mig et stykke tid, indtil jeg kom i tanke om at han havde stillet mig et spørgsmål. "Det er fordi det er dejligt, så vi plejede at nøgenbade, og kun ha det tøj på vi har lyst til når vi er her." sagde jeg og trak på skuldrende. Dennis så på mig "Dejligt?" spurte han. "Ja, det ar så dejligt at mærke fri luft, eller vand over alt. "Virkelig?" spurte han, og lød skeptisk, han havde ført hånden hen foran pikken, og så genert ud. "Prøv at lukke øjnene og mærk ". Dennis lukkede øjnede og stod lidt, og linede en drøm, mens hans T-shirt flagrede lidt i vinden. Han begyndte at trække T-shirten af så han var nøgen og lod sig falde bagover ned i sandet.

Vi lå længe i sandet og snakkede. I mellemtiden lod jeg mig langsom glide tættere på ham så jeg kunne mærke hans krop imod min. På et tidspunkt da jeg lå med hovedet på hans bryst, sagde han "Jeg kan godt lide dig Sebastian, er du på nogen måde interesseret i drenge?" Da han sagde det, mærkede hans krop blive varmere og spændes let. Jeg svarede ham ved at ligge mig helt op af ham, og presse min voksende tissemand ind imod hans hofte og kysse hans bryst. Jeg kiggede op på ham, mens han så ud som om han havde fået opfyldt et ønske før han havde ønsket det. Jeg begyndte at fortælle ham om hvad jeg havde lavet sammen med Mathias. Til gengæld fortalte han mig at han var jomfru, og viste mig nogle billeder han havde på sin telefon, der lod til at være taget i et omklædningsrum, hvor en flotte nøgne og halvnøgne drenge klædte om uden at vide de blev fotograferet. Vi lå og bladrede dem igennem flere gange, Dennis fortalte hvad de hed og vi kommenterede deres udseende. Vi begyndte begge at onanere og kysse hinanden.

Dennis begyndte at bevæge sig ned af min krop og begyndte at slikke mine nosser, hvorefter han begyndte at sutte min pik, det føltes fantastisk når hans tunge løb hen over mit pikhoved. Han begyndte også at føre at par fingre op i min numse, hvilket gjorde ekstasen fuldstændig, så jeg kom med det samme. Jeg spændte i hele kroppen og kunne mærke den nyopdagede, vidunderlige fornemmelse af sperm der tvinger sig vej ud af min krop gennem min tissemand og ud i munden på Dennis. Jeg lå et minuts tid og nød fornemmelsen af min dunkende pik. Dennis lå med sin kind mod mit lår, da jeg sagde "Tag mig nu!". Han reagerede ikke med det samme, men kravle lidt efter hen oven på mig, og begyndte at kysse mig, stadig med min sperm i munden. Jeg løftede mine ben og kunne mærke ham sætte sit pikhoved imod mit hul og presse blidt til. Jeg stønnede lidt af smerte indtil han pikhoved var indenfor. Han pressede sig helt i bund næsten uden smerte, og da han begyndte at kneppe mig var det som om han og jeg var en. Jeg sansede ikke andet end ren nydele før Dennis krop spændes og jeg kunne mærke ham fylde min numse med sæd.

Vi lå længe og trak vejret, hvorefter i rejste os op og løb ud i vandet. Vi badede og tumlede os rundt i bølgerne, nogle gange legede vi og sloges, andre gange kyssede vi og tog på hinandens pikke, nogle gange en blanding af de to ting. Vi tog os ikke af anden end hinanden før efter flere timer.