Forside Noveller Log ind Opret bruger Søg Om siden Links

Skriv til:
» Boylover
Tags: Unge, Oralsex, Onani og Første gang
Hej! Vil du passe Lasse i denne weekend, please? Det var min storesøster, Dorthe, i telefonen. Jeg skal på arbejde. Det kan jeg da godt svarede jeg. Hun bor alene med Lasse og hans lillesøster. Søsteren, Carina, skulle overnatte hos en veninde. Jeg kan hente Lasse fredag eftermiddag hvis det er lettere for dig og så kommer han hjem igen søndag eftermiddag. Det vil da være super sagde hun. Jeg er 23 år og 185 cm høj, vejer 77 kg. Jeg bor alene og havde ikke nogen planer for weekenden så at passe Lasse ville ikke være noget problem. Da det blev fredag eftermiddag tog jeg hen til min søster for at hente Lasse. Jeg tog begge unger med til et iskiosk og de fik hver en stor is. Da vi havde spist isene tog vi hjem til dem. Min søster havde pakket en taske til Lasse med noget rent tøj. Vi talte lidt om løst og fast og vi kørte derfra og tog hjem til mig. Da vi kom hjem var klokken 17.30 så vi tog ind på et pizzeria og fik lidt at spise. Vi tog hjem og sad og talte lidt og så noget tv. Jeg sad i sofaen i mine shorts og uden t-shirt da det var ret varmt selv om vinduerne stod åbne. Lasse sagde at han svedte ret meget så han smed sin t-shirt og sine bukser og lå bare i sine underbukser. Nu skal det siges at vi i vores familie altid har været meget åbensindede, meget bevidste om vores kroppe og meget ofte har set hinanden uden tøj på. Alligevel nød jeg at se Lasse ligge på sofaen. Han lå med fødderne på mine lår og hovedet på det ene armlæn. Jeg nussede hans fødder og skinneben. Han lå nu og var ved at falde i søvn. Jeg så udsendelsen færdig og tog ham op i mine arme og bar ham ind i den ene seng. Jeg gik selv i bad og blev tørret og hoppede i den anden seng. Jeg ligger altid nøgen når jeg skal sove og formodede at Lasse gjorde det samme så jeg trak hans underbukser af ham. Dejligt syn. Lasse er 9 år og er 148 cm og vejer ca. 40 kg. Jeg lagde et tæppe over ham og lagde mig til at sove. Da jeg vågnede sov Lasse stadigvæk. Jeg stod op og tog mine boxers på og gik ud i køkkenet. Jeg gjorde noget morgenmad klar og kaldte på Lasse. Han kom ud og sagde godmorgen. Han var stadig nøgen. Jeg spurgte om han skulle på toilettet inden vi skulle spise. Nåh ja, sagde han, det skal jeg vel. Han gik ud og pissede og kom så ind igen og kiggede på mig. Sover du altid nøgen sagde han. Ja, det er rigtig dejligt og føles frit. Ok, sagde han, det gør jeg også når jeg er hjemme. Han gik ind og tog nogle underbukser på og kom ud og spiste morgenmad. Da vi var færdige og havde været i bad tog vi til stranden. Vi var ud at bade meget og tog hjem igen og jeg sagde Lasse kunne gå ind og få skyllet saltvandet af. Da han var færdig var jeg klar og gik forbi ham. Han er enormt dejlig den dreng tænkte jeg. Jeg gik ind og skyllede mig af og da jeg kom ud fra badeværelset med et håndklæde om mig gik jeg ind i stuen. Jeg satte mig i sofaen og han sad, stadig nøgen, på gulvet og så noget TV. Jeg spurgte om vi skulle spille noget senere. Ja ok, men hvad, spurgte han. Det ved jeg ikke, men måske noget bold eller skyde med frisbee. Det er ok, sagde han eller vi kan spille pik! Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle svare så sagde blot hmm, tjah. Han rejste sig op og kom hen og satte sig i sofaen ved siden af mig. Ved du hvad sagde han, nogen gange i skolen og hjemme på værelset og også når jeg bare går rundt i byen kan den finde på at stritte sagde han og lagde sin hånd på sin lille pik. Jamen det er da bare dejligt sagde jeg, synes du ikke det. Jo sagde han, men nogen gange kan jeg så lege med den. Det kan jeg jo ikke i klassen og nede midt i byen. Nej, det havde han ret i, men så må du nyde det når du kan. Får du ikke stivpik en gang imellem spurgte han. Det gør jeg skam, men jeg er jo voksen og har lært at styre det. Da jeg jo bor alene kan jeg jo bare lege med den hvis jeg vil det. Ok sagde han. Rejs dig lige op sagde han. Jeg rejste mig op og han tog fat i håndklædet jeg havde omkring mig. Han trak det af og han kiggede på min pik. Den er godt nok stor og tyk sagde han. Ja det er den sagde jeg, måske bliver din lige så stor. Det håber jeg sagde han og tog fat i sin lille pik og tog så fat i min endnu slappe pik. Hvor stor er den når den er stiv spurgte han. Den er 21 cm sagde jeg. Min er 9 cm sagde han. Den bliver snart meget større sagde jeg når du er ca. 12-13 år begynder den at vokse og blive en rigtig pik. Får jeg så også hår på den spurgte han. Ja, svarede jeg og hår under armene og på benene og armene. Det glæder jeg mig til at få sagde han og tog hånden hen til min kønsbehåring og trak hånden igennem det. Vent lige sagde jeg og gik ud i køkkenet og tog en saks og klippede noget af det af og gik ind til ham og sagde han skulle lægge sig på sofaen. Han lå nu på ryggen og kiggede på mig. Jeg tog noget af det afklippede hår og arrangerede det rundt om hans pik. Det så lidt komisk ud og jeg tog min telefon og tog et billede af det og sagde, så nu har du hår på pikken.
Jeg fjernede håret igen og satte mig ved siden af ham og rakte ham telefonen så han kunne se billedet. Han grinede og satte sig op og sagde så kan den vel også give det der sperm? Når det er dine egne hår så kan den svarede jeg ham. Hvordan ser det ud, spurgte han. Det er lidt lige som mælk eller fløde, men lidt anden farve svarede jeg. Det er lidt salt i smagen og meget klistret! Har du smagt det sagde han. Ja, du ved jo jeg er sammen med andre fyre og ikke piger ikk’? Nåh ja sagde han, det er rigtigt. Tror du at jeg bliver bøsse eller vil jeg få en pige-kæreste. Det ved man ikke på forhånd, men det vil jo vise sig senere svarede jeg. Alle bliver født så man er til både piger og drenge. Nogen får så bare lyst til kun piger eller kun drenge og andre får lyst til begge dele. Det tror jeg at jeg vil så kan jeg have noget sex med alle dem som jeg finder, ja hvis de vil sagde jeg. Jamen det vil de svarede han for jeg er jo enormt lækker og med en dejlig pik sagde han og legede helikopter med den. Det får vi at se hvad du vil synes bedst om. Hans pik var nu enormt dejlig måtte jeg indrømme og han ER enormt køn. Nå, sagde jag, hvad skal vi så? En tur i parken eller hvad? Ja og sagde han. Vi spiser lige først og så kan vi gå derned svarede jeg.
Da vi havde spist og havde fået noget tøj på gik vi derned og kastede med frisbee og gik så rundt og nød sommeren. Da vi kom hjem igen tog jeg en lille skyller og gik ind i stuen. Lasse lå på sofaen helt nøgen og slappede af. Jeg tog noget sodavand og nogle chips med ind. Fedt sagde han og tog nogle chips. De smager også af salt sagde han og kiggede på mig. Jeg var lidt desorienteret og kiggede spørgende på ham. Også? Ja, lige som det der sperm. Nå det svarede jeg, det smager salt, men ikke som chips dit lille fjollehoved. Jeg satte mig ned og der sad vi: Lasse på sofaen og jeg i en lænestol. Begge to splitter Hans-Jørgen. Vi sad og så noget TV igen og Lasse spurgte om jeg ikke ville lege med hans tæer igen. Jeg gik derover og han lå nu igen med sine fødder på mine lår. Jeg nussede dem som aftenen før og vi sad og nød det. Pludselig sagde han vil du ikke også nusse med min pik og tog min ene hånd og lagde den i sit skridt. Jeg svarede ikke, men min hånd tog fat rundt om den og nussede hans pik og nosser og naturligvis blev pikken enormt hurtigt stiv. Jeg legede lidt med den og da han nød det allermest bøjede jeg mig ind over ham og tog hans pik i munden. Han gispede og stønnede og lå nu og vred sig. Liderlige unge! Skønt. Han sagde at han måske skulle ud at tisse. Jeg beroligede ham og sagde at det var ikke det var galt, en at han skulle hen til at sperme såfremt at han havde hår på den. Nu skulle han bare nyde det! Det gjorde han så også. Da hans tørorgasme var overstået og han var kommet til hægterne sagde han at det var det bedste han nogensinde havde prøvet. Det er vores hemmelighed ikk’,sagde jeg til ham. Jo, men vi kan jo gøre det i gen snart. Det skulle vi helt klart. Han lå nu og slappede af igen med hans pik og nosser i min hånd. Da han var faldet i søvn og det var tid til at gå i seng igen løftede jeg ham op igen og lagde ham ind i sengen. Jeg lagde mig selv i sengen lagde mig til at sove. I løbet af natten vendte han sig så han lå med røven over mod mig. Jeg lagde mig i ske med ham og pressede min pik mod hans røv. Kanon lækker fornemmelse og resultatet udeblev heller ikke. Min pik var nu meget stiv, men jeg lagde mig stille med pikken mellem hans baller og faldt i søvn. Jeg vågnede om morgenen ved at han strakte sig. Han drejede sig i sengen og han tog fat i min pik. Han legede nu med den. Den blev hurtigt stiv og jeg lod som om jeg lige vågnede og rullede om på ryggen. Godmorgen din lille bøsse unge sagde jeg til ham. Godmorgen din store bøsse sagde han og grinte. Det var bare superdejligt i går aftes. Han tog nu fat i min pik igen. Må jeg lege med den?, sagde han. Ja vær’s’go svarede jeg. Han tog nu fat om den og spillede den, men måtte bruge to hænder for at få ordentlig fat. Han bøjede sig ned og kyssede den og slikkede nu mit pikhoved. Han tog hurtigt munden væk og spurgte hvad er det og pegede på min pik. Det er da min pik svarede jeg. Ja, men hvad er det som kommer ud der spurgte han og pegede på spidsen af den. Det er noget man kalder præsperm eller forsperm. Det betyder bare at den snart skal sperme. Årh ja, det vil jeg gerne se sagde han. Det kommer du også til meget snart. Bare leg med den så kommer det. Hvad med at få det i munden spurgte han. Det bestemmer du selv sagde jeg, men der kommer meget. Vi prøver sagde han og legede med den. Han gned dejligt på den og den sprøjtede godt. Det første fløj op i luften og landede på min mave. Han tog næste sprøjt i munden. De næste sprøjt ramte ham i ansigtet og på kroppen. Spermen løb ned af hans ansigt og jeg trak ham op til mig og slikkede ham ren i ansigtet. Han tog nu noget af spermen og kom det ind under hans forhud og lod det løbe ud. Meget frækt. Vi lå lidt og nussede og gik så i bad. Han var vildt imponeret af den store pik og spermen. Da vi var klar fik vi noget tøj på og fik noget at spise. Vi ringede til Lasses søster, Carina, og spurgte om hun ville med ned at have en is. Må jeg tage Louise med spurgte hun. Ja selvfølgelig. Da vi kom derhen kom pigerne ud til os sagde hej. Vi besvarede deres hilsen og jeg gik ind til Louises forældre og spurgte om det var ok vi kørte ned og fik en is. Det var det. Da vi skulle til at køre stod der en dreng i et andet rum. Jeg spurgte hvad han hed. Magnus sagde han. Hvor gammel er du, spurgte jeg ham. 6 år sagde han. Det var Louises lillebror og jeg spurgte om han også ville med ned og have is. Det ville han gerne. Vi kørte derned alle sammen. Det var hyggeligt.
Da min søster kom hjem spurgte hun hvordan det var gået. Stille og roligt sagde jeg. Lasse sagde at det havde været mega-nice at være hos mig denne weekend. Han spurgte om han måtte komme igen en anden weekend. Jeg er så træt af pigerne sagde han. Det må du til en hver tid, sagde jeg.
Han har været her mange gange i weekends og ferier og han er nu blevet 17 og hans pik er vokset til 19 cm foreløbig. Både min og hans pik bliver brugt her meget. Han har også prøvet at have en ven med herhenne. Da var de 15 og enormt horny. Det var også skønt. Måske i hører mere om det en anden gang.