Opdragelse af dreng hos fyr i ferie...
christian54 · ⭐ 4.13
Kommentarer (7)
christian54
· 06-08-2012 08:58
Er det en skøn drøm du har, eller er det en barsk virkelighed om en uges ferie?
Uanset hvad så er det en super fortælling med masser af energi og stor opfindsomhed!
Hilsen
Christian - der selv er den hårde drengerøv der mangelr lidt opdragegelse som fyr og flamme bpy
Uanset hvad så er det en super fortælling med masser af energi og stor opfindsomhed!
Hilsen
Christian - der selv er den hårde drengerøv der mangelr lidt opdragegelse som fyr og flamme bpy
christian54
· 07-08-2012 14:37
Har lige vist min fyr din fortælling, der truer med at han gerne giver mig en tur i en sæk, men før jeg siger ja vil jeg gerne vide hvor lang tid man kan holde ud at være i sådan en sæk, for det virker da barskt og er det en stof- eller plast sæk du vil anbefale?
Anonym
· 07-08-2012 14:48
Kære Christian
Min ferie var næsten som beskrevet, slangerne og rotterne i sækken havde han selv som hobby, da han havde et terarie med krybdyr, men det viste jeg ikke, så turen i sækken og boksen med de ulækre dyr var virkelig et ondt påfund.
Han var helt afgjort mere til hård opdragelse end jeg plejer at bruge, men det var spændende - og hårdt - at opleve en hel uge.
Jeg har før været taget til fange og blev bortført i en gammel kornsæk, hvor nogle livlige fyre svinebandt mig inden de smed mig i sækken som de snørrede til, så jeg lå som et slagtelam i sækken.
Jeg lå først sådan i sækken, og efter nogle timers kørekur kom vi til slavegodset, hvor jeg fik en kæde låst om anklerne og så hejsede de mig op så jeg hang med hovedet nedaf.
Sådan hang jeg længe og da jeg kom ud af sækken havde jeg været indelukket i den i næsten 8 timer, det var hårdt lover jeg dig - men samtidig også en rar oplevelse da jeg viste jeg ikke kunne bryde ud af sækken.
Men var jeg dig så begynd med kortere ophold hvor hovedet kommer i en sæk, og snør den gerne til ved halsen med et reb ( det er mere naturligt end et læderhalsbånd ).
Det kan du godt holde til en nats tid!
God fornøjelse - og lad mig høre om jeres erfaringer!
Min ferie var næsten som beskrevet, slangerne og rotterne i sækken havde han selv som hobby, da han havde et terarie med krybdyr, men det viste jeg ikke, så turen i sækken og boksen med de ulækre dyr var virkelig et ondt påfund.
Han var helt afgjort mere til hård opdragelse end jeg plejer at bruge, men det var spændende - og hårdt - at opleve en hel uge.
Jeg har før været taget til fange og blev bortført i en gammel kornsæk, hvor nogle livlige fyre svinebandt mig inden de smed mig i sækken som de snørrede til, så jeg lå som et slagtelam i sækken.
Jeg lå først sådan i sækken, og efter nogle timers kørekur kom vi til slavegodset, hvor jeg fik en kæde låst om anklerne og så hejsede de mig op så jeg hang med hovedet nedaf.
Sådan hang jeg længe og da jeg kom ud af sækken havde jeg været indelukket i den i næsten 8 timer, det var hårdt lover jeg dig - men samtidig også en rar oplevelse da jeg viste jeg ikke kunne bryde ud af sækken.
Men var jeg dig så begynd med kortere ophold hvor hovedet kommer i en sæk, og snør den gerne til ved halsen med et reb ( det er mere naturligt end et læderhalsbånd ).
Det kan du godt holde til en nats tid!
God fornøjelse - og lad mig høre om jeres erfaringer!
christian54
· 09-08-2012 22:04
Ha - ha, hvilken herlig ven du har at finde på at gøre dig venner med hans rotter og slanger, han er da en rigtig "ond" fyr, der sikkert griner mange timer over hans ide om at bruge dig en uge.
Jeg har ikke selv prøvet at være i en sæk, men skal i weekenden snakke med en ven der arbejder hos en landmand, og jeg har fortalt ham om mine tanker om gerne at ville prøve at være "bonde sække slave".
Han vil tage et par sække og noget reb med, og siger han da gerne vil vise hvad en sæk kan bruges til og hvordan man binder en fyr som mig som et svin, så jeg aldrig glemmer det.
Jeg ved ikke rigtig om jeg tør, men nu må vi se - jeg tror jeg måske har været lidt for kæphøj og fortalt lidt mere hårdt om hvad jeg tænker, end hvad jeg tør i virkeligheden.
Men mon ikke jeg kan holde til at være i reb en weekend nogle timer, og sækken kan jeg vel sparke mig ud af hvis det bliver for slemt!
Tak for dit indlæg, skulle du se mit svar inden weekenden så skriv gerne til mig, hvad jeg skal undgå for at det bliver en fornøjelse og ikke en straf at være i sæk og reb!
Jeg har ikke selv prøvet at være i en sæk, men skal i weekenden snakke med en ven der arbejder hos en landmand, og jeg har fortalt ham om mine tanker om gerne at ville prøve at være "bonde sække slave".
Han vil tage et par sække og noget reb med, og siger han da gerne vil vise hvad en sæk kan bruges til og hvordan man binder en fyr som mig som et svin, så jeg aldrig glemmer det.
Jeg ved ikke rigtig om jeg tør, men nu må vi se - jeg tror jeg måske har været lidt for kæphøj og fortalt lidt mere hårdt om hvad jeg tænker, end hvad jeg tør i virkeligheden.
Men mon ikke jeg kan holde til at være i reb en weekend nogle timer, og sækken kan jeg vel sparke mig ud af hvis det bliver for slemt!
Tak for dit indlæg, skulle du se mit svar inden weekenden så skriv gerne til mig, hvad jeg skal undgå for at det bliver en fornøjelse og ikke en straf at være i sæk og reb!
christian54
· 05-10-2012 11:29
Det er efterhånden nogen tid siden jeg har været her, og skylder lige at fortælle hvordan det gik da jeg havde besøg af en ven der arbejder på landet.
Vi sad længe og snakkede om hvordan det ville være at blive bundet og smidt i en sæk.
Det endte med at han svinebandt mine hænder og ankler sammen og så kom han mig ned i en sæk, som han bandt til ved min hals, så jeg lå i sækken på brystet på gulvet.
Vi snakkede om hvordan det føltes og efter nogen tid, sagde jeg at jeg gerne ville prøve også at have hovedet i en sæk.
Herefter tog han en sort plastikpose over mit hoved, som han tapede til om halsen, og sagde nu skal du prøve hvad det vil sige at blive næsten kvalt.
Det var virkelig en dejlig fornemmelse at ligge der og spare på ilten og mærke hvordan jeg langsomt mistede kræfterne, og efter nogen tid lavede han et hul i plastsækken ved munden så jeg kunne få luft, og efter det sagde han nu må du have en god dag, jeg kommer og ser til dig i aften, og så gik han.
Jeg vred og sled mig i de stramme reb og sækken, men måtte opgive at komme fri.
Efter lang tid gik døren op og min ven kom og sagde, godt klaret du har været i sækken i 7 timer, men nu skal du prøve noget nyt.
Han løftede mig op på hans skuldre og bar mig ud sin bil hvorefter han kørte med mig.
Efter nogen tid standsede bilen og jeg blev båret ind i et rum, hvor jeg mærkede en kæde blev låst fast om sækken på mine ankler, og pludselig hørte jeg en lyd der viste sig at være en talje der trak mig op så jeg hang i benene med hovedet ned et fremmed sted.
Min ven tog plastiksækken af mit hoved, og jeg så jeg han i en stor maskinhal, der viste sig at være hvor min ven arbejdede.
Jeg så nu til min skræk at han bandt et reb stramt omkring sækken omkring brystet og endnu en talje blev sat i det reb, så jeg blev hejst op så jeg hang som en flagermus under loftet i maskinhallen.
Mi ven stillede sig ved siden af mig og sagde du får lige en sort våd sæk over hovedet, og så får du lov til at hænge her til imorgen så må vi se hvordan du har det efter den tur.
Det var en lang nat og om morgenen kom min ven og hejste mig ned, hvorefter han tog mig og bar mig ind i laden hvor han smed mig i en stak halm og sagde her kan du hygge dig til i aften så skal jeg nok køre dig hjem.
Det var virkelig dejligt at ligge der svinebundet i sækken uden at kunne gøre andet end slappe af, og vide at ens ven havde den fulde kontrol over mig.
Om aftenen kørte vi hjem og efter at jeg var blevet vasket kørte vi i byen hvor jeg gav en god middag som tak for oplevelsen.
Det var en fornøjelse at være i sækken, og jeg kan godt forstå dig Jesper at du også tænder på at være fanget i sækken.
Fortæl gerne om andre lege i har haft, som vi måske kan prøve - jeg tror jeg kan holde til meget når jeg er fanget i sækken
Vi sad længe og snakkede om hvordan det ville være at blive bundet og smidt i en sæk.
Det endte med at han svinebandt mine hænder og ankler sammen og så kom han mig ned i en sæk, som han bandt til ved min hals, så jeg lå i sækken på brystet på gulvet.
Vi snakkede om hvordan det føltes og efter nogen tid, sagde jeg at jeg gerne ville prøve også at have hovedet i en sæk.
Herefter tog han en sort plastikpose over mit hoved, som han tapede til om halsen, og sagde nu skal du prøve hvad det vil sige at blive næsten kvalt.
Det var virkelig en dejlig fornemmelse at ligge der og spare på ilten og mærke hvordan jeg langsomt mistede kræfterne, og efter nogen tid lavede han et hul i plastsækken ved munden så jeg kunne få luft, og efter det sagde han nu må du have en god dag, jeg kommer og ser til dig i aften, og så gik han.
Jeg vred og sled mig i de stramme reb og sækken, men måtte opgive at komme fri.
Efter lang tid gik døren op og min ven kom og sagde, godt klaret du har været i sækken i 7 timer, men nu skal du prøve noget nyt.
Han løftede mig op på hans skuldre og bar mig ud sin bil hvorefter han kørte med mig.
Efter nogen tid standsede bilen og jeg blev båret ind i et rum, hvor jeg mærkede en kæde blev låst fast om sækken på mine ankler, og pludselig hørte jeg en lyd der viste sig at være en talje der trak mig op så jeg hang i benene med hovedet ned et fremmed sted.
Min ven tog plastiksækken af mit hoved, og jeg så jeg han i en stor maskinhal, der viste sig at være hvor min ven arbejdede.
Jeg så nu til min skræk at han bandt et reb stramt omkring sækken omkring brystet og endnu en talje blev sat i det reb, så jeg blev hejst op så jeg hang som en flagermus under loftet i maskinhallen.
Mi ven stillede sig ved siden af mig og sagde du får lige en sort våd sæk over hovedet, og så får du lov til at hænge her til imorgen så må vi se hvordan du har det efter den tur.
Det var en lang nat og om morgenen kom min ven og hejste mig ned, hvorefter han tog mig og bar mig ind i laden hvor han smed mig i en stak halm og sagde her kan du hygge dig til i aften så skal jeg nok køre dig hjem.
Det var virkelig dejligt at ligge der svinebundet i sækken uden at kunne gøre andet end slappe af, og vide at ens ven havde den fulde kontrol over mig.
Om aftenen kørte vi hjem og efter at jeg var blevet vasket kørte vi i byen hvor jeg gav en god middag som tak for oplevelsen.
Det var en fornøjelse at være i sækken, og jeg kan godt forstå dig Jesper at du også tænder på at være fanget i sækken.
Fortæl gerne om andre lege i har haft, som vi måske kan prøve - jeg tror jeg kan holde til meget når jeg er fanget i sækken
christian54
· 04-11-2012 13:04
Tak Christian - godt at høre du også er blevet glad for sække - og som du skriver er man først i sækken og den er snørret til er der ingen vej ud, for sækken skal nok holde.
Især de gamle 100 kg. kornsække er dejlige, de kan bruges til det hele, da de er så store, tætte og fede at ingen bryder ud.
Den våde sæk er super, så lærer man virkelig at holde kajen lukket!
in flagermus tur lyder som en drøm, og det var vel en dejlig lang nat!
Håber at høre mere om dit liv i sækken!
Især de gamle 100 kg. kornsække er dejlige, de kan bruges til det hele, da de er så store, tætte og fede at ingen bryder ud.
Den våde sæk er super, så lærer man virkelig at holde kajen lukket!
in flagermus tur lyder som en drøm, og det var vel en dejlig lang nat!
Håber at høre mere om dit liv i sækken!
slave271
· 25-08-2014 19:25
Dejlig historie lyder som den rigtige måde at opdrage en slave på. Vil elske at lære Herren at kende og måske blive brugt af ham.
Vil nyde at læse flere historier som denne.
Vil nyde at læse flere historier som denne.
Log ind for at skrive en kommentar.