Forside Noveller Log ind Opret bruger Søg Om siden Links

» the_crow
Tags: Unge
Martin

Båden gik på grund på strandbunden, og det gav et ryk i gennem os alle. "Så er vi her" sagde vores lejer leder og steg ned fra podiet hvor fra han havde styret båden, "stig i bare af så vi kan komme videre". Jeg tog min taske og mit telt og smed dem ind på stranden, hvorefter jeg selv hoppede efter. Fem andre drenge gjorde det samme, hvorefter vi ved fælles hjælp fik skubbet båden ud i vandet igen. Båden var fuld af unge. Alle mellem 14 og 17, der var på lejerskole, i en øgruppe i Sydamerika, med en hel flok andre teenagere de ikke kendte. Vi skulle være der i to uger og lejerskolen skulle fungere som en slags ungdoms Robinson, hvor vi en gang om dagen skulle dyste imod de andre øer, dog med den forskel at der ikke var kamera på. Min mor havde sendt mig af sted, fordi hun mente at jeg var for umoden og at det ville være godt for mig at komme af sted, men jeg vidste godt at det også var fordi hun gerne ville have noget tid alene med sin nye kæreste.

Mit navn er Martin og jeg er 16 år, jeg er slank af bygning og har kort lyst hår. Jeg så på de andre fem drenge der skulle bo på øen sammen med mig, de hed Mathias, Thor, Lars, Jacob og Sebastian. Mathias var 17, han var høj og havde krøllet lyst hår og et par lyseblå øjne der spillede i sollyset, han var den ældste af os og var derfor også udnævn til en form for lejer overhoved fordi der ikke permanent ville være nogle voksne på den lille ø vi skulle være på. Thor var som jeg også 16, han var lidt højere end mig og en del bredere over skuldrende, han havde brunt hår og lysebrune øjne , jeg viste at han var glad for at dyrke sport hvilket hans muskuløse overarme også antydede. Lars var 15 og var stor, buttet og rundkindet. Jeg havde snakket lidt med Lars på rejsen herned og jeg kunne godt lide ham. Jacob var også 15, han var normal af bygning, rødhåret og et halvt hoved mindre end mig, Jacob var den bramfri type der gjorde grin med både sig selv og andre. Sebastian var den yngste af os han var lille tynd mulat dreng, han var mørkhåret og havde en temmelig mørk hud og havde et par grå briller på næsen, Mit indtryk af Sebastian var at han var meget genert og tit følte sig kejtet, han var typen der rødmede og så ned i gulvet når der blev gjort grin med ham, selvom han selvtillid allerede var steget betragteligt på turen herned, jeg gættede på at han var vant til at blive moppet i skolen og var blevet henrykt over at blive behandlet som godt af os, selvom han dog stadig var lidt betænkelig over for Jacob der var lidt af en drillepind.

Vi brugte resten af dagen på at slå vores telte op og undersøge vores lejer vi havde fået en køletaske med mad, en gigantisk tank med rent drikkevand, forskelligt værktøj så som en skovl og noget kogegrej, og nogle forsyninger så som toilet papir, sprit til kogegrejet og noget brænde. Lejeren bestod af et bål sted, nogle tomme pladser til telte, et bord-og-bænke set af træ, et lille skur med de før nævnte sager, en soltag og et lokum et stykke væk fra lejeren inde i mellem de tætte bambus skov Selve øen var mindre end en halv km på tværs og havde klynger af palme træer og spredte bambus skove over hele øen, på midten var en høj bakke med klipper på og det hele. Standen neden for var sandet men blev mere stenet længere hende og flotte runde kampesten lå hulter til bulter henne af standen.

Tidligt om aftnen sad vi omkring bålet under halvtaget, omkring os brænde en flok bambus fakler som Thor havde fundet i skuret. Jeg havde i løbet a dagen smidt min T-shirt på grund af varmen, lige så havde både Mathias, Thor og Sebastian. Jacob havde også smidt sine shorts og sad kun iført signe Björn-borg underbukser i sandet. Jeg lå på maven i sandet og nød synet af de flotte drenge omkring mig. "Nu skal i lige se hvad jeg købte i lufthaven" sagde Jacob og rejste sig op fra sandet og løb hænd til sit telt og kom til bage med en flaske vodka i hånden. "Vi må sku da ikke ha' alkohol med" lød det fra Sebastian. "Det ved jeg da godt" gav Jacob igen "men der er jo ikke nogle til at opdage det - vil du ha noget?". Sebastian så rådvild ud, jeg tvivlede på at han nogensinde havde drukket før. Til sidst svarede han "jeg tror ikke jeg vil kunne lide det". "Det er der ikke ret mange der kan, men hvis du blader det op med for eksempel noget juice, jeg har også noget cola hvis det er" sagde Lars. Vi blev ved med at presse ham indtil han gav efter og tog imod et krus cola med vodka i. Efter en tyve minutters tid havde vi alle fået noget af drikke og da jeg heller ikke var nogen hærdet drikker, snurrede de allerede behagelig i hovedet, det var også begyndt at regne en smule.

"Er der nogle der vil med ud og bade?" spurte Jacob, "nu?" svarede jeg, "ja nu" svarede Jacob. "Det regner jo" på pegede Thor og pegede uden for halvtaget, hvor at par af faklerne var begyndt at flakke og ryge. "Det er da lige meget" svarede Jacob, og så på Thor som om han var idiot, vi bliver jo våde alligevel". "God pointe" sagde jeg, ligt højere end jeg havde planlagt, og rejste mig fra min liggende stilling. Til min overraskelse trak Jacob uden videre signe underbukser af, smed dem på jorden, vente sig om og løb ned mod stranden. I det øjeblik Jacob smed underbukserne, gik et elektrisk stød gennem hele min krop, mit hjerte begyndte at hamre og det prikkede i mine nosser, jeg rejste mig op og knappede mine shorts op og trak dem af. Jeg havde dog lidt mere blufærdighed end Jacob så jeg valgte at hive mine underbukser af imens jeg løb. Da jeg nåede strandkanten kunne jeg se Jacobs baller skinne i månelyset bevæge sig ud i vandet, og jeg kunne mærke min stive pik stå ud i luften, læne ud mod den ene side og dunke i takt med mit hjerteslag.

Hvis jeg ikke havde drukket et glas vodka og juice ville jeg aldrig have drømt om at nøgenbade med nogen, og da slet ikke med en dreng der så så godt ud, at det gav mig stiv pik, men nu smed jeg bare mine underbukser oppe på standen og løb nøgen ned i vandet. Jacob vente sig om netop som jeg kom løbende så langt ud, at vandet fældede mig, og jeg faldt forover ned i det lave vand. Da jeg væltede ned borede min stive pik ned i sandet og sendte en skælven gennem min krop. Jeg skyndte mig at rejse mig op, men Jacob havde allerede rejst sig og var næsten hænde ved mig. For første gang fik jeg Jacobs nøgne krop at se. Han var normal bygning og hans mave bulede en lille smule ud, han havde tynde arme og ben og små hænder. Jacobs pik hoppede slapt op og ned, den var kort og spidsede til ved forhuden den, hans runde let rynkede nosser og hang tæt oppe under pikken og bevægede sig ganske let, han havde en lille tot rødt hår lige over pikken, der var vådt og klistrede til hans mave. Jeg havde så travlt med at stirre på hans krop og især på hans pik at jeg ikke nåede at værge for mig da han sprang frem og væltede mig omkuld igen, netop som jeg var i gang med at rejse mig op på mit ene knæ. Vi væltede rundt i en heftig brydekamp, og selvom jeg var både større og mere muskuløs end Jacob var jeg hæmmet af min stive pik, som jeg gjorde alt for at Jacob ikke skulle opdage. Derudover var jeg også ret distraheret af den lækre nøgne dreng jeg brødes med, men hvis Jacob havde set min stivert viste han det ikke. Til sidst fik Jacob skubbet til mig samtidig med at han spændte ben for mig med det ene ben. Jeg væltede bagover i det lave vand, og fik i ren refleks hevet Jacob med over mig i armen. Jeg landede med min bare røv i sandet med et plask, hvorefter Jacob landede lige oven på mig. Der gik et øjeblik hvor vi begge grinede inden vi begge opdagede at min stive pik var presset mod Jacobs slappe pik.

Jacob stirrede på mig, og lod sin hånd søge ned imod vores sammen pressede pikke og følte først nederst på mine nosser og lod dem glide langsomt op af skaftet på den. Samtidig kunne jeg mærke Jacobs nosser trække sig sammen og hans pik svulme og blive stiv i takt med hans hjerte slag. Både Jacob og jeg stak hovederne frem og vores læber mødtes, i et langt kys. Jacob trak sig lidt efter langsomt tilbage rejste sig, og hev mig med op at stå. Et kort øjeblik skyllede ærgrelsen igennem mig da jeg troede at Jacob måske havde fortrudt at han havde kysset mig, men så trak han mig ind til sig igen og fortsatte med at kysse mig, så jeg tog mod til mig og stak min tunge ind i munden på ham. Lidt efter lidt log jeg min hånd tage fat rundt om Jacobs nosser og pik, og begyndte at køre hans forhud frem og tilbage over hans pikhoved. Min selvsikkerhed var steget betragteligt og jeg tog langsomt kontrol over vores leg. Jacob lod mig med glæde tage føringen og lod sine hænder glide hen over min mave min ryg og min røv. Jeg holdt op med at kysse ham på munden og kysse ham i stedet på halsen, og videre rundt om i nakken på ham samtidig med at jeg langsomt gik rundt om ham, mens jeg stadig onanerede på ham. Jeg kom langsomt hele vejen om bag ved ham og blev pludselig i tvivl om hvad jeg skulle, jeg ville gerne kneppe ham i røven, men viste at jeg nok hellere måtte vente med den slags til jeg vidste om det var i orden med ham. Jeg valgte i stedet at stikke min pik ind i mellem hans baller og videre ind imellem hans ben. Jacob der ellers bare stod med hovedet lidt på skrå, med lukkede øjne og stønnede. Reagerede ved at samle benende og klemme sammen om min pik. Jeg begyndte at lave små kneppe bevægelser, samtidig med at jeg stadig onanerede på ham oh kyssede ham i nakke, Jacob gjorde ikke andet end at stønne let. Jeg kneppe videre imellem hans ben og mærkede hans varme røvhul som en ujævnhed mellem hans baller der en gang imellem gned mod mit pikhoved. Mens jeg onanerede på Jacob, brugte jeg den anden hånd til at massere hans nosser, og gnide mine fingre mod min egen pik. I et stykke tid jeg ikke rigtig kunne registrere længden på stod jeg og kneppede, inden nydelsen blev for meget for mig, og jeg mærkede en orgasme der var kraftigere end nogle jeg før havde følt, når jeg onanerede for mig selv, skylle igennem min krop inden den ustandselige strøm af sæd sprøjte ud over bagsiden af Jacobs nosser, og jeg gav et ufrivilligt støn fra mig. De sprøjt af sæd der ramte bagsiden af Jacobs nosser, stimulerede ham åbenbart nok til at jeg kunne mærke ham skælve og krumme tæer, og høre ham stønne, hvorefter jeg kunne mærke hans pik vibrere og et lille sprøjt af Jacobs varme sæd der strejfede min hånd inden jeg hørte flere små sprøjt ramme vandet.

Både Jacob og mig landede oven på hinanden i det lave vand. Jacob blev helt slap i mine arme og slå hen over mig mens han kom sig over sin orgasme. Jeg sad lidt med armene omkring ham og min nu kun halvstive pik pressede mod hans ryg, mens jeg stirrede på Jacobs pik der igen blev slap, og stadig lækkede en lille smule sæd ud i det måne oplyste vand. Efter et lille stykke tid havde Jacob og jeg genvundet nok af vores kræfter til at rejse os. Jeg kunne ikke lade være med at smile og kysse Jacob mens de andre stadig ikke kunne se os. Vi morede os med at jeg vaskede Jacobs nosser og mellem kød ren for min sæd imens han sod med spredte ben og armene ud til siden, hvorefter vi rensede hinandens pikhoveder for sæd. Derefter gik vi op til de andre igen. Jeg samlede mine underbukser af på vejen, og vi gik hånd i hånd op til lejeren så længe vi turde. Da vi nåede op ti lejeren, havde den varme tørre luft allerede tørret os næsten helt. "hej" sagde Jacob til de tre andre, og satte sig ned uden at gøre mine til at tage sine underbukser på igen, jeg skulle til at tage mine på, men smed dem så fra mig. "Det var i længe om" sagde Lars sløvt, med et kort blik på både Jacobs og min pik. Inden han stædig vendte blikket mod vores ansigter. "Ja vandet er skønt dernede i skulle ha' været med" sagde Jacob uden antydningen af, at der var sket andet og mere end en uskyldig bade tur. Jeg lagde først mærke til at alle omkring bålet, selv Sebastian, sad og pulsede på hver sin cigaret, da Jacob rakte ud efter pakken og rakte den til mig. Jeg tog også en selvom jeg aldrig i mit liv havde røget før, og tændte den med en pind fra bålet. "Skal i ikke ha' jeres bukser på igen?" spurte Sebastian og gloede åbenlyst på vores pikke. "næ, nøgenbadning er det bedste i verden, og det er også vidt dejligt at sidde med den bare røv i det varme sand" svarede Jacob "Jeg nøgenbader altid, jeg har slet ikke bade tøj med". "Nice" sagde Sebastian og rødmede lidt "Har i noget imod hvis jeg..?". "Overhovedet ikke!" sagde jeg lidt højere end jeg havde tænkt det "lad os dyret!". Selv Med Sebastians mørke hud, kunne jeg se at han rødmede, men ikke desto mindre rejste han sig og trak både shorts og underbukser ned i samme bevægelse. Med en hoppen dukkede en lille chokolade brun pik op, lille og tynd med et par meget små og let hængende nosser nedenunder, han havde ikke skyggen af pik hår oven over den. Sebastian stod et øjeblik og viste den frem, inden han trådte ud af sine shorts, smed dem i retning af han, og Mathias telt og satte sig ned på sin brune numse med et suk. "Du har ret, det er virkelig rart" sagde Sebastian med et smil "ikke kun på ballerne men også på kuglerne" fortsatte han, vi grinede alle sammen. Efter ca. en halv time, rejste Thor sig og gik i seng, to minutter efter fulgte Lars efter ham. Lidt efter blev vi alle enige om at gå i seng. Jacob og jeg gik begge nøgne ind i teltet og lagde os begge på min brede luftmadras i tæt omfavnelse.